Kavak Yelleri 100. Bölüm Fragmanı

29 12 2009

Devamını oku

About these ads

İşlemler

Information

59 responses

30 12 2009
betül

dizi çok iyi cumartesi izlediğim tek dizi güven ile aslı çok yakışıyor

30 12 2009
eda

yaw ben kavak yelleri 100 .bölümünü görmedim ki ne oliyor acaba ????????

31 12 2009
bliz

yaa bnde günlerdir tv ye internete bakıorm bi türlü izleyemdm 100. bölüm fragmanını :s

31 12 2009
gducj

güvenle aslı çok yakışıyolar işalllah bu bölümde sevgili olurlar

31 12 2009
sakar

ywwww oynatın bakom k.y nin 100, bolumunu yada internete koyun izleyok

31 12 2009
ela

arkadaşlar cumartesi günü kavak yelleri yok not:seni seviyorum die film varr. ya 1 haftadır bekliyom ya :(

4 01 2010
Pelin

aynn yhaa uyuss oldm :( :( :(

31 12 2009
anna aquare

ya bence aslıyla güven hiç yakışmıyorlar.denizle aslı çok yakışıyo

1 01 2010
pelin

hayır bnece aslı ve güven çoook yakışıyorlar inşallah bu bölümde sevgili olurlar:))))

31 12 2009
öznur

lütfen gösterin artk şu özeti oldük meraktann yhaaa…

31 12 2009
esra

ya niye yok o dizi yerine kavak yelleri olsun aslı ve güven çıksınlar ne olur cumardesi izleyelim
geç vakit ne olur yılbasına özel

31 12 2009
ela

hayır bence aslıyla deniz yakışmıolar güvenle aslı çoook yakışıolar yaaa bitiyorum:)

31 12 2009
wade

aslı güzel hatun güvende fena değil iyi giderler birbirlerine:]

31 12 2009
tutsagg

yaaaaaaaaa ben hala göremedim neler olcak çoooooook merak ediyorum…
inşallah sewgili olurlar acayip yakıştırıyorum aslıyla güweni

31 12 2009
tutsagg

yaaaaaaaaaaa ben hala göremedim ki bu bölümde neler olcak…
inşallag sewgili olurlar acayip yagışıyolar aslı we güwen…

1 01 2010
meryem

buneya1saatenberibekliyorum buaradaaslıya güven muhteşemsüperikili napalımbelkideçekilmedi haftaya

1 01 2010
ada

aslı güven süper.cok merak ediyorum 100.bolum fregmanını ama sanırım bu hafta yok.yerıne sanırım yabancı bı sınema oynıcak.off bı hafta daha gecermı

1 01 2010
ELİFF

valla süperrr bir dizi yaaaa harika en güzel dizi cumartesi günleri kavak yelleri önceden hiç bakmıyodum şimdi hastasyım süpper ama fragmanları çıkmıyo bazen ve sinir oluyooooom

1 01 2010
duygunur

ya bende bir türlü bulamıyorum fargmanı yaa inşallah sevgili olurlar yaa çooookk yakısıolarrr

1 01 2010
Buket

yha aslıyla güvenin bakışması harika o kadar gerçekki çok yakışıolar bence inş.. çıkarlar :)

1 01 2010
ezginur

YA BEN GÖREMEDİM KAVAK YELLERİ 100. BÖLÜMÜ
ACBA NE OLUYOR

1 01 2010
sera noyen

100.bölümü çok merak ediyorum yayınlayın artık ufffffffffff…. :d za xza

1 01 2010
sinan

bn guvun iyi rol yapıyor ama kimse ORJİNEL ADAM (EFE) YERİ Nİ TUTAMAZ TUTTURAMAZLAAR

1 01 2010
sinan

KİMSE EFENİ YERİN YERİNİ TUTAMAZ……………………

1 01 2010
ayça

güven efe den daha iyiii.. aptal efe.

1 01 2010
Buket

1 hftadır bekliorm yha nasl yoq offfffffff=(

1 01 2010
Buket

güven çoq qzl rol yapıyor aslıyla çoqta yakışıo öpüşceklermi acaba çoq mrk ediormm hii=)

2 01 2010
ceren

bencede güven ile aslı yaışıo merakla bekliom

2 01 2010
aslının aşığı

yuk bugün arkadaşlar kavak yelleri

2 01 2010
nur

yaaaaaaa öff yaa öf . doğru cumartesi akşamı yabancı bir film oynayacak o yüzden kavak yelleri gitti

2 01 2010
büşra

yaa bir türlü izleyemedim 100. bölüm fragmanını çok merak ediyorum bu bölümü ayrıca da güven le aslı birbirine çok yakışıyorlar onları çok seviyorum

2 01 2010
ipek

yaa ben kavak yelleeri hastasıyım inşallah güwenle aslı çıkarlar we öpüşürler çübnkü manyaq derecede yakışıolar yaaaaa 100. bölümü nie wermiolar bsari fragmanını werdsinmler 1 haftadan beri onu ekşlşiom yaaaaaaaaaa :(:((:(:(:(

2 01 2010
ipek

yaaaaa güwen ççok yakışılı aslıda çok güzellll inşallah 100. bölüm çok iyi olur olsunda offffffffffffff

2 01 2010
elif

bence bu hafta kavak yelleri olmayacak

2 01 2010
iLayda

öFFF ya yine 1 hafTa nasıL beklicem düşünemiyorum cidden çıldırtcaklar insanı bunlar böle yaptıkca inadına diziyi izlemeyesim gelio…..:@

2 01 2010
merve

ya bencede pelin karahanla sarp apak birbirlerine çok yakışıyorlar işallah bu bölümde sevgili olurlar olmazlarsaa ama yeter artık olsunlar benim dediklerimin hep tersi çıkıo bu bölümde sevgili olucaklar diyorum ama yinede illaki bir terslik olupta sevgili olmazlarsa cıngar çıkartırımmm :D

2 01 2010
merve

bencede pelin karahanla sarp apak birbirlerine çok yakışıyorlarr bu bölümde işallah sevgili olurlar olmazsalar ama artık olsunlar yani dimi ama benim dediklerimin hep tersi çıkıyor bu bölümde sevgili olucaklar demişsem bir aksilik çıkar olmazlar ama olsunlar lütfennnnnn :D

2 01 2010
merve

neeeeeeeeeeeee bugünnn yabancı dizimi varr yaaa hayırrr olamazzzzzz yabancı diziyi yarına yapsınlarr kavak yelleri gidio amaaaaaaaa :´(

2 01 2010
lklk

yaaa lütfen cumartesi kavak yelleri çıksın lütfeeeeeeeeeeeeeen

2 01 2010
bla..bla..

ya bu hafta kavak yelleri yok yerine not:seni seviyorum çıkıcak oof off bi haftadır meraktan çatlıyorum zaten bi hafta daha bekleyememmm

2 01 2010
nike

ya ben kavak yellerinin 100. bölümünü görmedim noluyoki aslıyla güven öpüşüyomu birisi söylesin pls

3 01 2010
ilayda

ya yuh artik yaa bende bakamadim evde degildim diye uzuluyordum bi grdim nette bakim diye ana yok kafayi yiyecem ya yapmayin bize bunu ben kavak yelleri nasil bekliyorum biliyonuz mu ya iple cekiyorum cumartesiyi

3 01 2010
sagopa

Ben bu diziyi öncden hiç izlemiyordum ama güven geldikden sonra dizi izlemeye başladım ikisi biribirlerini tamamlıyor….Bu hafta vermediler olsun artık ama haftayıda vermezlerse varya…..:)

3 01 2010
su

ya sprr bi dizi sarp (güven) çok yakışıklısınn :D :P

3 01 2010
scd

günlerdir hergün yayınlandımı die nete bakıorum çıldırtıolar yaaa tamam haftaya cumartesi vercek diziyi ama bari yayınlansın şu fragman yhaaaa meraktan çatlıycam. bende önceden izlemiordum arada bi bakıordum ama bu kadar hastası değildim güven dizide büyük bi başarı yaptı saçma efeciler bunu görmeli. ayrıca efe ile güven oooo arada büyük fark var tip bakımından. vede komiklik.

3 01 2010
Zfr

aslı çok tatlı güvnle yakışıyorlar ben okey verdim çıksınlar büyük ihtimalde çıkacaklar 1santim kaldı aralrda :D büyük bi aksilik çıkmazsa bu iş olur :D

4 01 2010
sibel

yha bu dizide sadece güven ve aslı yokki…bütün yorumları okudum hep güven aslı sösle olsun böle olsun dizide minede war ya…deniz de war…su da war…atakanda…bence denizle mine süper bir çift onların ilişkileri de yerine oturdu zaten…ewt aslı ile güwen olsun….bitti…fnish….

4 01 2010
yelda

bende cok merak ediyorum acaba neolcak güven ile aslı süperrr helede güven

4 01 2010
onur güneş

kavak yerlleri 100.bölümde aslı ile güven öpüşcek ve gizli aşk duyulacak ve buna deniz çok kızıçak.atakan ve su iş teklifi alaçak….
mine yeni işinden çok büyük para alıcak……..
metin hastaneden çıkacak…
efenin mezarına gidip sonra eve dönecek
veee..
metin yine polise alıcaklar…….
kavak yerlleri 100.bölüm böyle bitticek

5 01 2010
mervee

bence de aslıve deniz çook yakışıyolar – güvenle hiç yakışmıyolar tekrar denizle birlikte olsalar süüpppeerr olurdu deyimi…!!!???

5 01 2010
hasan

yakında efe cıkmazz ınsallah cıkıptaa guvenın elınden aslıyıı almazz vallaaa o gelırsee ızlenmezz buu dızıı ayrıcaa aslıı cok guzell bı kızz tam guvenle ıkısıı cok yakısıorlarr sarp apak ıyı secım

5 01 2010
yelda ertürk

ya yeni bölümü gösterin artık cok merak ediyorum.ve güvene bayılıyorum iyiki diziye girdi.süper

5 01 2010
AYSE

YA ARKADAYINSLAR HIC MERAK ETMEYIN KAVAK YELLERI 100 BOLUM MUNU BILIYOM COK SASMA SEYLER VAR AMA GUVEN LE ASLI ACAYIP SUYLEMIYIM SIMDI SUPRIZ KACAR

5 01 2010
nisa

yh arkadaslar işte söle olcak aslı ve güven öpüşürken biz ne yapyoruz felan diyecekler sonra eve gidip sevişcekler (ama beni dikkate almayın.bu benim kendi dişiüncem)

6 01 2010
esin

arkadaşlar ben izledim öpüşmüyorlar ama bu bölümde sevgili olacaklar.

7 01 2010
mine hastası

ewet ben izledim fragmanı öpüştüklerni göstermio ama çok güzel şeyler oluo mine ile deniz ewlenmeye karar verio

7 01 2010
esra

HERÇEKDEN Mİ SEVGİLİMİ OLCAKLAR BU BÖLÜMDE İYŞALLAH

9 01 2010
Derin

Siz asl bombaya bakn tolgahan sayışmnda konuk oyuncu :D bıyıklar gitmiş tolgaa:D

11 01 2010
ceylan

KİMSE EFENİN YERİNİ TUTAMAZ

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: